Eilen tehtiin jälkeä Elinan kanssa. Mä tein normijäljen, jollaisia olen Misulle tehnyt. Elina teki omat jäljet ja vielä kolme lyhyttä Misulle.

Ekan ajoi, niin kuin aina. Sählää, yrittää, jäljestää, sählää (ja minä sählään). Sitten Elina ajoi Misulla seuraavan jäljen, jotta näin mallia ja minä ajoin kaksi vikaa.

Päätelmä: Mä sähellän liikaa, pitää keskittyä itse rauhoittumaan ja tekemään rutiinit rauhallisesti.Misulla on jonkinlaista ideaa, mutta ei ehkä ihan täydellistä. Pitää palata hieman taaksepäin ja tehdä muutamia perusjälkiä, jotta saadaan tekniikkaa varmistettua. Kunnosn askelia ja palkkaa. Mun pitää kehua enemmän. Tekniikan myötä tulee tekemisen varmuus ja rauhallisuus. Oikeasti pitää suunnitella, mitä tekee ja miten. Ja itse pitää blokata paremmin taaksepäin suuntautuva liike ja jos menee ihan sähläykseksi, niin keskeyttää ja jatkaa siitä. Kokeiltiin ruokapurkin heittoa lopussa ja juoksemista palkalle, koska ei meinaa lopettaa jäljestämistä. Mutta kuten Artokin sanoin ja nyt Elina, on parempi, että koiralla on virtaa, intoa ja motivaatiota jäljelle. On helpompi himmailla, kun yirttää innostaa.

Oli tosi hyvät treenit, kiitos Elina, nyt mun pitää pohtia mitä ja miten teen ja treenata kovasti. Kyllä se tästä. Oli tosi antava treeni, vaikka Nikin kanssa oon jälkestänyt, niin se on ollut harrastelua ja jos Misun kanssa oikeasti haluaa kisoihin, pitää pohja tehdä kestäväksi ja varmaksi, ettei se sorru =)

Niin, näin mä Nupun ja Rönninkin suoritukset. Ei ollut paljoa kommentoimista... On se hienoa, kun koira osaa =)