Torstaina treenattiin kylillä ennen luentoa.

Misu: Otettiin 5*askel, vain yhdellä vilkaisi alas, pari käännöstä, jotka meni ok. Nouto*2, tulee samalla lailla vinoon oiekan jalan eteen kuin Typy -> spekuloitiin tätä iltalenkillä Minnan kanssa ja voisiko se johtua mun palkasta, joka on vasemmassa rintataskussa, kun otan sen, niin kääntyykö mun rintamasuunta...? Kapulan pitoa - ja miksi kapulaa puree, mutta ei mitään lelua? Siksikö kun se on puuta ja sitä pitää pitää..? Kaken aikana Minna tuli sopivasti, joten käskytti  M-I-M-I-M. Kävelin n.15 askeleen päähän, pomppasi ekan niin vauhdikkaaseti ylös, että liikkui hieman (sentti?). Ruutu, kolme lähetystä. Ekalla liikkui mua kohti käskyn jälkeen, joten sitä ei hyväksytty. Sain kaksi ok pysähdystä, sitten pysähtyi ja lähti tulemaan kohti, joten uusittiin ja nyt pysähtyi ja pysyi ja sain palkattua. Eli alkaa pysähtymään, mutta ei malta pysyä. Siksi tätä harjoitellaankin, eli tässäkin kestävyyttä seisomiseen. Otinkohan mä muuta? Kotona piti ottaa tunnaria ja M-S, mutta kello oli taas lähes kymmenen kun olin kotona joten jäi...

Typy sai hieman seurata, otin M-S takapalkalla ja kääntyi, en hyväksynyt sitä ja toinen oli parempi, vaikkei vieläkään hyvä. No Tarkoitus Typyn kanssa, on että nousee, saa liikkua, kun en ole osannut opettaa oiekain. Treeneissä yritetään tehdä oikein, mutta jos mennään kokeeseen, niin oletusarvo on että liikkuu ja mä tiedän sen. En siis ota painetta.. Typyn kanssa ruutu on hauska, se juoksee sinne lujaa ja mun sotilaallinen maahan pudottaa sen nykyään heti maahan, mutta pitää olla tarkka, että se osuu ruudun sisään  Katellaan...