Miten sitä voikaan jännittää niin paljon? Vaikka kuinka mä oon harjoitellut hymyilyä, niin lähes kaikki kuvat jotka itsestäni näin, niin oon niin myrtyneen näköinen..

Paikkamakuu: rapsutti itseään ajassa noin 1:30. Siitä kääntyi istumaan, vilkaisi ympärilleen, istui hetken ja meni maahan. Samalla tuli aika täyteen. Saatiin 5p - että siitä voikin olla onnellinen =)

Seuraamiset: Unohdin hymyillä.. Seuraaminen oli huonoa, paitsi loppua kohti parani. Varsinkin hihnassa seuraaminen, kun meinasin käännöksessä sanoa seuraa-käskyn ja se alkoi naurattamaan...

Maahanmeno: Huono seuraaminen, ok maahanmeni

Seisominen: mä sähelsin käsieni kanssa, meinasi pysähtyä, muttei sitten pysähtynytkään.

Luoksetulo: hyvä, nopea, suora

Hyppy: Nousi lo käskyllä seisomaan, mun käskyllä yli, ennakoi istumisen. Jälkeenpäin tajusin kropallani ohjanneeni ylös ja istumaan.

Ei huono suoritus kovassa häiriössä ja jännityksessä... Niin, loppupisteet 146p ALO2.