Musta on viime aikoina tuntunut, että meidän (Misun&mun) agi ei oikeen etene.... Sunnuntaina oltiin Kana-Areenalla Niina-Liina Linnan koulutuksessa ja huoh.. Seija videoi sen , mutta en varmaan kuukauteen voi kattoa sitä... Kaikki alkoi siitä, kun Misu oli sitä mieltä, että se ei ole ikinä nähnyt rengasta ja sitä ei voi suorittaa ja jos mamma hermostuu, niin sitten ei voi tehdä enään mitään... Kyllähän se esteet ylitää, mutta este kerrallaan ilman mitään intoa. Niinukin kysyi, että onko se terve...

Onneksi sentään treeni oli 2*10min ja Seija motkotti mulle ekan osan jälkeen mun tolloudesta. Otin sitten toisen osion hieman rennommin. Ja hei, toi osaa pujotella hienosti! Nyt sentään suoritti rataa ihan ok, mutta irtoamisen kanssa pitää tehdä jotain... Ehkä hieman vaikutti Misun vireeseen lauantain tottispäivä, mutta ei sen noin paljoa pitäisi vaikuttaa.. Misulla vaan ei ollut kivaa....

Tuosta tuohtuneena suunnittelin tiistain radan valmiiksi ja mietin, miten saisin tekemisen innon takaisin. Kana. Eli mietin radalle pari kohtaa, jonne avustaja laittoi kupin, jossa on kanansiipipala. Alkuun oli koko ajan menossa suoraan kipolle, mutta kanan sai kiposta vain naksulla, suoritettuaan rataa. Ja löytyihän tuosta eläimestä vauhtia =) Radan jälkeen otettiin vielä pari suoraa ja kaarretta, siten, että kuppi oli jossain kohtaa ja vähän ennen kuppia naksautin. Eipä enään menty mun vauhtia radalla!

Muutenkin muutettiin treeniä siten, että kaksi koiraa treenaa kerralla, toinen omatoimi treeniä ja toinen rataa. Tänään oli rengas ja hah, Misu meni rengasta eri kulmista lähetttäen, vastaanottaen eikä ollut mitään väliä, missä mä olin. Siis se osaa meidän renkääa, ei vierasta,vai?

Mutta ehdottomasti käytettävä kuppipalkkaa! Niinu sanoikin, että koska me tokoillaan niin paljon, niin agissa palkka ei saa tulla multa. Harjoiteltavat irtoamista, irtoamista ja irtoamista. Sekä omatoimista suorittamista. Sunnuntain jälkeen olin ihan down, mutta tiistain treenien jälkeen niin happy!! Kyllä tää tästä, kun keinot löytyy =)