Pitkän tauon jälkeen päästiin tositoimiin Typyn kanssa. Radalla oli hyppyjä, puomi, putki ja pujottelu. Typy osaaa kyllä, Riikka-kouluttaja näytti miten Typy irtoaa, kun sitä osaa ohjata. No ei kamalasti, mutta tarpeeksi. Mun pitää kiinnittää huomiota huitomiseen ja kropan asentoon.... Pujottelulla Typy odottaa koko ajan mun ohjausta ja jos huidon jotenkin hämmästyttävästi, niin ei mene minnekään. Riikka sanoi hyvin: Typy ei halua tehdä väärin, joten on mielummin tekemättä tai istuu, jos ei saa selvää mitä minä haluan sen tekevän. Seuraa tosi tarkasti mua ja mun ohjausta ja välillä jopa unohtaa katsoa, minne on menossa ja mikä este edessä, kun seuraa niin tarkasti. Radan meni kaikkinensa ihan kivasti, mitä nyt mun sähläämiset, kuten aina. Intoa oli ihan tolkuttomasti, hyvä että nahoissaan pysyi =)

Lopussa otettiin Typyn kanssa hihna pujottelua. Riikka roikkui hihnan päässä, ruoka odotti pujottelun päässä, minä kehuin ja kannustin, enkä ohjannut. Typy sai itse keksiä, mitä tehdä. Kun meni oikeasta välistä, pääsi eteenpäin, jos meinasi mennä väärästä, ei päässyt eteenpäin. Otettiin 5 toistoa ja vika meni jo tosi hyvin =) Kyllä se tästä.

Saatiin kotiläksyksi: mun pitää kuivaharjoitella ohjausta huitomatta, kädet alhaalla - iiiks.