Misun kanssa tokokisoissa. Jostain syystä mua jännitti ihan sikana. Kävelin kummasti ja Misu liikkui mukana esittäen, ettei oikeasti tunne mua...

Paikkamakuu 10p: Hieno rauhallinen makuu
Seuraaminen 8p: Mä kävelin kummasti, joten Misu jätätti
Maahanmeno 8p: Mä oli kumma ja kävelin kummasti ja tartti kaksi käskyä liikkeelle lähtöön. Ilman mua suoritus olisi ollut tuomarin mukaan 11p, eli itse maahanmeno oli loistava.
Luoksetulo 8p: Hyvä pysähdys, mutta olisi kuulemma saanut laukata reippaan ravin sijaan, siitä pistepudotukset.
Seisominen 8,5p: Mä kävelin kummasti, joten Misu jätätti kävelyosuuden, siitä pistepudotukset. Seisominen oli hyvä ja pysyi hienosto.
Nouto 7p: Pudotti kapulan paluumatkalla ja olisi saanut olla halukkaampi noutamaan.
Kauko-ohjaus 8p: Ekaan maahanmenoon kaksi käskyä, muuten upeat puhtaat ja reippaat asennonvaihdot, tuomari oikein kehui upeita liikkeitä.
Hyppy 0p: Tartti istumiseen 2 käskyä ja meinasi kiertää esteen. Menin sitten ohjaamaan sen läheltä yli, joten nolla.
Kokonaisvaikutus 8p, ohjaajan sähläyksen takia.

Tulos AVO2 149p sij. 5/9

Eli koira kyllä osaa ja tekee hienosti, kaikki pistepudotukset ohjaajan jännityksestä johtuvaa sähläystä. Pska. 5 tuntia kisan jälkeen vieläkin vituttaa...