Blogista alkaa nähtävästi tulemaan treeniblogi.. No oltiin me lauantaina bernilenkillä. Tytöt käyttäytyivät hyvin =) Nova palautettiin kotiinsa kahden viikon hoitojakson päätteeksi. Oli kiltti tyttö - vaikkakin rakastaa ääntään ;-)

Olen keskittynyt agissa pitämään käsiäni alkaalla. Ennen olin kuin tuulimylly ja Typy yritti parhaansa mukaan seurata mun ihmeellistä ohjausta. Nyt olen kuivaharjoitellut käsien paikkaa ja navan suuntaa ja Wau miten se toimii! Typy irtoaa, se osaa takakierrot, pyöräytykset, käännöt, lähes mitä vain! Kyllä mä oon ylpee siitä! Vauhtia on, eikä meinaa nahoissaan pysyä =)  Ja se maneesin pohja on tosi hyvä koiralle. Pehmeä, mutta ei niin upottava, kuin Seijan pihassa.

Viime viikon olin reissussa, joten Misun tokotreenaus on vähän vaiheessa... Mutta yritetään parhaamme. Tiistaina taas tokoillaan =) Ja aletaan pikkuhiljaa suunnittelemaan, mihin kisoihin porukalla osallistuttaisiin ;-)