Eilen tokoiltiin räntäsateessa cittarilla.

Hauska miten sitä ei itse huomaa... Otin Misun kanssa hieman seuraamista, istumista ja maahanmenoa. Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että kun Misu tarttee vieraassa paikassa käsiapuja maahanmenoon, niin se on alkanut kikkailemaan, tai niin mä luulin.. Tiina heitti, että millanen käsimerkki sulla on ja millanen se on jäljellä... Tadaa, sitähän se tekee.. Mä oon luullut että se kikkailee, mutta se etsiikin jälkeä.. Ja vastaavasti oon ihmetellyt jäljen alussa, miksi ihmeessä se yrittää koko ajan maahan.. *taas pitää hakata omaa päätä*  Niin siitä toisten kanssa treenaamisesta on hyötyä, kun toiset näkee, mitä itse ei näe... Kiitos vaan, jatkakaa huomioimisia....

Typyn kanssa kokeiltiin, miten toimii räntäsateessa, kun maa on märkä ja ällö.. Ei merkitystä, toimii =) Sen puoleen voi olla hyvillä mielin sunnuntain kisasta... Katsotaan sitten miten käy. Tehtiin hyvät kaukkaritreenit, oon saanut nopeuttakin liikkeeseen.. Meinaan kokeilla luoksetulossa tuleeko suoraan sivulle, jos muistan, treenailtiin sitä. Otettiin myös seuraamista, jättäviä, noutoa patukalla, pelkkää sivulletuloa sekä paikkamakuuta.

Typy pudottaa karvaa, runsaasti.....