Tokotreenit.

Aloitettiin seuraamiselle. Mun ongelma on se, että mä haluan eri asiaa kuin koira – yllätys, tästä meinaan on sanottu useasti. Mä haluaisin, että Misu seuraa mua kiinteästi, vaikka katson horisonttiin. Misu vaan tarttee mun tuen seuraamiseen ja Salmen mielestä mä en kuitenkaan painosta sitä, joten kai mä joudun katsomaan koiraa… Mä oon saanut opetettua nyökkäyksen lähtöön (samaa tekee muuten Typy), joten katsottiin, mitä mun pitää tehdä ja mihin kiinnittää huomio, että toi saadaan pois. Ihan muutama toisto ja auttoi ja tota pitää jatkaa joka päivä kotona. Yksi askel 10krt/pvä + Valmis 5krt/pvä

Liikkeestä seiso / maahan. Itse liike on hyvä, kuten myös valmisteleva osuus. Seisonnassa kääntyi hieman, kun kiersin taakse, joten pitää jatkaa liikuntatreenejä.

Luoksetulon pysähtyminen on nykyään hyvä, kun ollaan otettu takapalkka. Mutta se on tuonut ongelmana sen, että lähtee hitaasti ja kuikuilee koko ajan taakse. Eli saatiin treenattavaksi takapalkkaa, pelkkänä palkkana. Pelkkää takapalkkaa 10krt/pvä + luoksetulon kutsua 3krt/pvä

Ruudussa meillä olikin ongelma ja yllätys-yllätys mä oon taas se heikoin lenkki. Nyt saatiin tosi hyvät ohjeet, mitä mä en saa tehdä ja mitä taas pitää tehdä ja mihin kiinnittää huomiota ja kaikkea ei voi kerralla vaatia. Kotiläksynä lähetys etureunan yli 3krt/pvä + 1krt/pvä alustalla. Kokeiltiin, mitä Misu tekee, jos yritän naksulla merkata keskikohtaa, mutta siitä tulee se, että Misu ottaa törppöjä suuhun, tuo reunanauhaa yms, suujuttuja, joten ei noin.

Noudossa on alkanut taas käyttämään suutaan, joten saatiin taas läksyksi pitoharjoittelu. 10 krt/pvä pelkkää pitoa, ei liikuntaa

Tunnarissa keskusteltiin tovi värien eri sävyistä ja miten paljon helpompaa on erottaa sininen ja harmaa, kuin monta eri harmaata. Okei, uskoin ton… Laitettiin juustopaloja kapulan päälle ja viereen ja Misu innokkaana otti kapulan suuhun, huomaamatta juustoa, joka luiskahti nieluun… Tehtiin muutaman rautalanka toisto, että hoksaisi, että se musta iso juttu keskellä naamaa on nenä. Ja sitä voi käyttää. Tätä 5-10 krt/pvä.

Kaukkareissa mulla oli pattitilanne. Ja mä oon häslä ja liian hektinen ja opettanut Misun säheltämään.. Eli kotiläksynä rauhoittumista ja keskittymistä ja kuuntelua.. Kyllä se tästä – ehkä – pikkuhiljaa…

Ja tähän kaikkeen meni 1,5h aikaa. Paljon harjoiteltavaa ja seuraava treenikerta on jo kolmen viikon päästä.