Taas jälleen Salmen tokossa.

Aloitettiin ruudulla. Misussa on se kummallisuus, että se kääntyy ihan kumpaan suuntaan vaan. Joko oikealle tai vasemmalle. sItä ei voi ennakoida. Ja kun se on niin pitkä, pitää sen osua oikeasti ruutuun, ollakseen ruudun sisällä. Otettiin lyhyellä matkalla keskustaa ja pitkällä matkalla vauhtia. Näitä pitää treenata jälleen kotona.

Tunnari: Laitettiin maahan 5 hajutonta, yksi hajustettu. Haistelee hyvin, mutta silti toi kerran väärän. Tällöin kapulat oli sikinsokin. Kokeiltiin jonoa ja oma oli vikana. Nyt toi joka kerralla oikean ja haisteli koko jonon. Eli mennään tällä treenillä. Väärien ottamista pitää välttää, eli jos ottaa väärän, pitää miettiä verkkoa. Mutta nyt jonolla. Kun saa 7 hyvää oikeaa toistoa, voi kokeilla laittaa oman toiseksi viimeiseksi. Ja kun jonossa on varma, niin sitten voi alkaa kääntämään jonoa päästä kaarelle. Mutta selvästi edistystä kahden viikon takaiseen =)

Kolmas kotiläksy oli kaukot. M-S otin 3m matkalla ja se oli loistava! Nyt vaan matkaa kasvattamaan! I-S-I ollaan harjoiteltu liikerataa ja se näyttää ihan hyvältä, jatketaan ja kiinnitetään huomiota jalkoihin. S-M mä taas hätäilen ja olen saanyt hieman steppailua etujaloille. Nyt pitää tehdä treenejä siten, etät ei steppaile. Joka tarkoittaa mun käden hallintaa ja tarkkoja silmiä.

Muina liikkeinä kokeiltiin seuraaamista. Nyt se oli taas sitä upeaa imevää seuraamista, kun olen pitänyt 2 viikkoa totaalitaukoa =) Jes! Liikkeestä istumistakin itse asiassa ollaan treenattu ja nyt se sujuikin täydellisesti. Luoksetulossa on alkanut ennakoimaan maahanmenoa. Mun pitää miettiä, lukeeko Misu mun silmämunia, kun katson törppöä (mitatakseni kohtaa) vai onko se ehdollistunut törppöön?  No kuitenkin mä en saa katsella törppöjä, vaan pitää ottaa läpijuoksuja. Seisominen oli magee, mutta tottakai sitäkin pitää treenata. Mutta tosi hyvällä mallilla alkaa olemaan. Noudossa treenattava jälleen pitoa ja tiivistymistä. Hypyssä paluuhyppyä. Aiemmin Misulla oli hankaluuksia sommitella itseään paluuhypylle. Nyt hyppy on paljon rennompi ja oikea-aikaisempi. Kiitos varmaan kuuluu agilityn hyppykurssille. Siellä ja sen jälkeen aloitettiin treenaamaan etäisyyksiä ja kropan hallintaa =) Kaikki tukee toisiaan.