Käytiin taas Salmen treeneissä. Musta tuntuu, että mitään ei osata ja mikään ei etene, mutta Salme oli eri mieltä. Työtä on vielä paljon, mutta pohjat on hyvät.

Aloitettiin istumisella, jätettiin seuraaminen helteen takia väliin, mutta hieman sitä tässä tuli. Istumisessa on nyt asma, kun oli alussa seisomisessa. Eli epävarmuus liikkeessä, joten mun pitää auttaa omalla vauhdilla. Ja muistettava kehua kunnolla. Tää tuntuu olevan mun tän hetkinen oma-ongelma... Hyvää oli se, että Misu jaksaa ottaa toistoja ja on innokas, seuraaminen on tässä hyvää, epävarmuus vaan saatava treenillä pois.

Ruudussa hyvää on eteneminen. Menee innokkaasti, mutta kohta on välillä vähän huono. Mä en ole tarpeeksi jämäkkä käskyissäni ja kohtaan on kiinnitettävä huomiota. Treenattava suoramegapalkalla vauhtia, läheltä kohtaa, kaukaa pysähtymistä.

Metallinoudossa hyvää on vauhti ja ote, treenattava yhä eteenistumista. Hyppynoudossa hyvää on vauhti ja into sekä jämäkkä pito, mutta treenattava paluuhyppyä. Tässä luovutuskohta on parempi, kun joutuu hyppäämään lähelle.

Luoksetulossa hyvää on pysähdykset ja kuulemma vauhtikaan ei ole paha, vaikka musta se on hidas. Vauhtia saan kyllä lisää, kun saan pysähdyksiin vielä varmuutta. Tarttee liikkurin käskytystä, ettei ennakoi...

Tunnarissa Misu on ihan pihalla.. Treenattava pitoa, hajua, hajua ja erotteluhajua. Misua varmaan häiritsee esineruutu/jälki/kaiken rojun tuominen ja ennenkaikkea se, että mikä tahanasa mulle tuotu esine on tuottanut palkan....

Kaukoissa mun pitää keksiä sana S-M liikkeelle. Se ei voi olla samantyyppinen kuin Maa/Maahan, koska siinä tippuu suorilta maahan. Down ei vaan istu mun suuhun, pitäisi olla joku pehmeä käsky, joka erottuu muista. M-S on hyvä, mutta pitää aksvattaa matkaa.

Keli oli kuuma, +32. Hyvin kuitenkin jaksoi tunnin treenata. Käytin Misun ennen ja jälkeen treenien uimassa