Tänään kokeilin Misun kanssa tokoa. Hieman seuraamista, liikkeestä seisomaan/maahan, luoksetuloa & paikkamakuuta. Kaikki sujui ihan kivasti (koko kesä taukoiltu). Seisonnassa meinaa hiippailla, maahanmenossa pysyi hienosti, jopa mun taaksemenon. Paikkamakuussa pysyi hienosti, mutta aika oli varmaan 30s+20s+10s Matkaa lyhentäen, välillä palkaten. Oli kyllä tosi terävän ja levollisen oloinen. Luoksetulon otin eteen, tulee hienosti lähelle. Sivullemeno on sitten vähän niin ja näin... Palkkasin nameilla ja pallolla. Tykkäsi pallosta ja nouti sitä =)

Typyllä oli agi. Ohjailua, vetoja, työntöjä.. Kun saisi irtoamaan paremmin... [ai niin, mun sportti id tuli, eli päästään kisoihin]. Pujottelu hieman hakosessa, mä kuulemma menen kuin hautajaissaattueessa.. Myös rengas tarttee toistoja... Lopuksi otin Misulla pari midi-aitaa, rengasta ja pujottelua - kokeilin, miten mulla ohjautuu. Mikolla kuulemma ohjautuu paremmin, mutta mä oonkin vain tokoillut. Mutta Misu irtoaa hienosti, siitä pitää pitää kiinni ja yrittää olla pilaamatta sitä.